En zo zie ik er uit achter mijn toetsenbord

And this is what I look like behind my keyboard

 

 
 
 

Ik aan het bloggen – Me blogging

Ik had nog een vierkant plaatje nodig om mijn blog en mijzelf te ‘representeren’. Dat heb ik gisteren zelf maar getekend, geheel digitaal, op mijn Wacom Bamboo tablet met tekenpen, dat ik meestal gebruik in plaats van een muis. Vooral voor het tekenen in EQ7 is dat handiger. Bij het tablet zat (o.a.) het programma ArtRage, en daarmee kun je realistisch schilderen en tekenen. En het gekke is: dat doe ik met rechts! (Echt schrijven en tekenen, voor zover ik dat ooit nog doe, doe ik met links). En nee, ik heb niet echt zes vingers aan mijn rechterhand ;-)…

I still needed a square picture to represent my blog and me. So I drew that myself yesterday, digitally, on my Wacom Bamboo tablet with pen, which I usually use instead of a mouse. Especially for drawing in EQ7 that is much handier. With the tablet came (a.o.) the program ArtRage, and with that you can paint and draw realistically. And the funny thing is: I do that with my right hand! (I do real writing and drawing, if ever, with my left hand). And no, I don’t really have six fingers on my right hand ;-) )

XXX Anneke

3 comments on “En zo zie ik er uit achter mijn toetsenbord

  1. Pingback: New glasses – Nieuwe bril « Stof genoeg

    • Now that IS amazing! But I am surprised that you actually believe I can match the color of my eyes to the color of my top…;-)

      XXX Anneke

I love to hear what you think! Leave a response - Laat wat van je horen!

