Geweldig nieuws voor Nederlandse quilters…

  

Printen met Inklingo, Hoofdstuk 1 van het Inklingo Handbook

De Nederlandse vertaling van ‘Printing with Inklingo’ is nu gratis te downloaden!

Please scroll down for an English summary of this message

Met vreugde en trots presenteer ik mijn vertaling van het eerste Hoofdstuk van Linda Franz’ ‘Inklingo Handbook’. Je kunt het bekijken en downloaden vanaf Linda’s Nederlandstalige ‘snelle start pagina’s’. (Klik op de PDF knop ergens onder het midden van de pagina). Het is helemaal gratis, en je hoeft niet eens een account aan te maken.
Dit eerste hoofdstuk vertelt je alles, echt alles, wat je moet weten als je gaat printen met Inklingo. Daarom is het (in het Engels) opgenomen in elke Inklingo-collectie, en is het ook gratis verkrijgbaar. Het is niet alleen nuttig, informatief en instructief, alleen al de leuke foto’s van Monkey maken het de moeite waard: Monkey in bad en onder de douche :-), gaat dat zien! 
 
En kijk ook even op Linda’s All About Inklingo blog vandaag. Mijn Nederlandse quilthartje is er sneller van gaan kloppen.
XXX Anneke
ENGLISH

I guess most of you have read Linda Franz’ All About Inklingo blog today. If you haven’t, go now! She announces great news for Dutch reading quilters, which I have repeated above (but without all the nice pictures).

XXX Anneke

3 comments on “Geweldig nieuws voor Nederlandse quilters…

  1. Beste Anneke,

    Inklingo is voor mij een heel nieuw produkt. Ik moet het nog proberen, maar ik zie er alles in. Ik werk veel met de hand en het aftekenen van de malletjes blijft een gedoe. Met Inklingo moet dit dus gemakkelijker gaan.
    De quilted diamonds zijn denk ik mijn favoriet en dan met name de mooie blauw-witte quilt op de voorkant. Dan zal wel komen, omdat ik in Delft woon.

    Groeten,
    Tanja

I love to hear what you think! Leave a response - Laat wat van je horen!

