A new page added

help japan!

Klik hier om direct naar Nederlands te gaan

Today I have added a new page ‘downloads’ (upper right) where you can find (links to) the files of quilt designs I am sharing with you. I previously shared EQ7 files to my pieced Houses quilt design and my appliqué Lollipop Flowers quilt design. Today I have made available another file, my Happily Unmarried quilt designs with hearts appliqué forming a Double Wedding Ring variation.

Please return the favor to charity!
If you download one or more of my files, or have already done so, please consider making a donation for the Japan earthquake / tsunami relief through an organization of your choice. Via this link you can donate directly to the American Red Cross. Thank you in advance!

A note about copyright
All my quilt designs that I am showing on this blog are copyrighted, which means you are not allowed to copy or share these without my explicit permission. Hereby I am granting you permission to make a quilt like the designs I have already published as long as you credit me as the designer.

You also have my permission to download and save the pictures for your own personal use (inspiration). The same goes for the project files. But I am kindly asking you to respect my copyright and not share the pictures or design files with someone else. Please refer your friends to this blog instead.

Nederlands

Een nieuwe pagina erbij

Vandaag heb ik een nieuwe pagina ‘downloads’ toegevoegd (rechtsboven), waar je (links naar) de bestanden kunt vinden met quiltontwerpen die ik met je deel. Ik heb al eerder EQ7 bestanden gedeeld voor mijn patchwork Huisjesquilt, en mijn appliqué Lollipop Flowers ontwerp. Vandaag heb ik nog een nieuw beschikbaar gemaakt, mijn ‘Gelukkig Ongetrouwd’ quiltontwerpen met hartjes appliqué dat een variatie vormt op de Dubbele Wedding Ring.

Doe in ruil a.u.b. een donatie voor het goede doel!
Als je een of meer van mijn bestanden downloadt, of dat al hebt gedaan, overweeg dan om een donatie te doen voor de hulpverlening aan Japan n.a.v. de aardbeving / tsunami, via een hulporganisatie van je keuze. Met deze link kun je rechtstreeks doneren aan het Nederlandse Rode Kruis. Alvast hartelijk bedankt!

Over auteursrecht
Alle quiltontwerpen die ik op dit blog toon zijn beschermd onder auteursrecht, wat betekent dat je ze niet mag delen of kopiëren zonder mijn uitdrukkelijke toestemming. Ik geef je hierbij echter toestemming om een quilt te maken naar de ontwerpen die ik al heb gepubliceerd zolang je mij als de ontwerper vermeldt.

Je hebt ook mijn toestemming om de plaatjes te downloaden en op te slaan voor persoonlijk gebruik (inspiratie). Dit geldt ook voor de projectbestanden. Maar ik verzoek je wel om de afbeeldingen en bestanden niet te delen met anderen. Verwijs je vriendinnen in plaats daarvan a.u.b. door naar dit blog.

XXX Anneke

I love to hear what you think! Leave a response - Laat wat van je horen!

