Sinterklaas’ favorite quilt design

Sinterklaas favorite coloring of Star of Myra - Sinterklaas favoriete kleuring van Ster van Myra

Click here to go straight to English

Wow!! De reacties op mijn post van gisteren zijn overweldigend! Sinterklaas heeft ZELF gereageerd, en me direct laten weten welke versie van ‘Ster van Myra’ hij het mooist vindt. Lees de comments maar als je me niet gelooft. 

En… hij heeft me een hoge baan aangeboden in Spanje! De pietjes kunnen alle verzoeken om quiltstof en Inklingo niet meer aan. Ik ben enorm vereerd. Maar nu ik erover nadenk, begrijp ik wel waarom sommige Pieten zo slecht zijn in hun werk. Als dit representatief is voor het aannamebeleid van Sinterklaas… Ik denk eigenlijk niet dat ik geschikt ben als Hoofdpiet van zijn nieuwe quiltafdeling. Quiltontwerppiet is een beter idee. Ik denk dat ik maar eens keihard ga onderhandelen met Sinterklaas! ;-) Misschien kan ik mijn droombaan eruit slepen en een marsepeinen varken met het gewicht van DHDH in zijn studententijd (veel bier).  

Maar ik wil niet ondankbaar lijken, de goedheiligman heeft me ook al enorm verwend met de schoenkado’s die ik vanochtend aantrof. De Sint kent alle kindertjes toch zo goed, hij wist zeker dat ik een beetje verliefd ben op Linda’s Monkey: Ik heb van hem mijn eigen Monkey-met-een-driewielertje gekregen. En deze is nog schattiger. En ik kreeg nog een grote chocoladeletter.

DANK U SINTERKLAASJE! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Anneke
English

What more could a girl wish for: Chocolate and a cute Monkey! - Wat kan een meisje nog meer wensen; chocolade en een schattig apie!

Wow!! The response to yesterday’s post has been completely overwhelming. Sinterklaas HIMSELF has responded, and let me know already what version of ‘Star of Myra’ he likes best. You can read the comments if you don’t believe me.

He has asked me to make it for him, and… offered me a prestigious job with him in Spain. The Piets are flooded by wish lists requesting Inklingo and quilting fabric! I am so very flattered. But now that I think about it, I can see why some Piets are so lousy at their jobs. If this is how he hires… I don’t think I am the best choice to become Head Piet of his new Quilting Department. Quilt Design Piet would be a better idea. I think I am going to negotiate really tough with Sinterklaas! ;-) I may be able to get myself my dream job and a marzipan pig the weight of my spouse when he was a student (lots of beer).

But I don’t want to seem ungrateful, His Holiness has already spoiled me with the shoe gifts I found this morning. The Sint knows all the children so well, he must have known that I have a crush on Linda’s Monkey, for he gave me my very own, Monkey-with-a-trike. And this one is even cuter! And he gave me a large chocolate initial.

THANK YOU, DEAR SINTERKLAAS! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX Anneke

2 comments on “Sinterklaas’ favorite quilt design

I love to hear what you think! Leave a response - Laat wat van je horen!

